6 december 2013

Face Of The Day

Hey allemaal,
Dit is misschien niet een echte face of the day, aangezien het vooral om de lipstick gaat. Toch wou ik er even een klein artikeltje over schrijven. Twee jaar geleden ging ik op excursie naar Florence en kocht ik bij KIKO deze donkerrode lipstick. In de afgelopen twee jaar heb ik hem eigenlijk nooit echt gedragen, maar de laatste tijd ben ik echt verliefd geworden op deze lipstick. De kleur is donker, maar niet te donker waardoor deze lipstick nog prima overdag gedragen kan worden. 
Ik heb hem in de kleur 609, verder heeft hij geen naam (jammer! Denk dat we allemaal wel dol zijn op de gekke namen die cosmetica bedrijven verzinnen voor hun producten en verschillende kleuren lipticks etc.)
Op welke lipstick zijn jullie gek de laatste tijd? 
Liefs,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...