9 december 2013

MONDAY FUNDAY

De titel is misschien iets te enthousiast, dat geef ik toe. Voor mij is maandag een soort tweede zaterdag. Ik heb nooit les op maandag en zie het dan ook als een extra dagje weekend. Heerlijk ♥
Op maandag moet ik helaas wel weer aan de slag voor school en breng ik dan ook veel uurtjes door in de boeken. Meestal besteed ik tot 5 uur aan opdrachten voor school en stof dat ik nog moest lezen. Daarna ga ik hardlopen en ‘s avonds is het dan tijd om te bloggen. Ik post dit nu al om 4 uur wat bekent dat ik mijn schoolwerk snel af heb kunnen krijgen vandaag :) yay. Wat ik na een dagje in de boeken heerlijk vind is dan om een half uurtje te gaan hardlopen, wat ik dus nu ook ga doen. 
Wat doen jullie op de maandag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...