6 december 2013

New In + een bedankje!

image

image
image
Hey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie weer een aantal nieuwe items in mijn kledingkast! Maar eerst wil ik jullie bedanken voor het volgen mijn blog op bloglovin! Ik twee weken ben ik van 0 naar 100 volgers gegaan en dat vind ik echt super tof! Maar nu verder met mijn update!
Al een aantal weken was ik opzoek naar quilted handschoenen. Deze week kwam ik ze tegen bij de etos?… Haha, ja bij de etos dus. Ik was eigenlijk opzoek naar gezichtsmaskers en dagcreme, maar goed ik kwam dus toevallig deze handschoenen tegen voor 5 euro. Echt een koopje dus, als je weet hoeveel je er op internet soms voor moet betalen. De kwaliteit is verassend goed en ze zijn heerlijk warm. Bovendien passen ze erg leuk bij mijn jas die ik eerder deze week op mijn blog zette.

De twee boy shirtjes had ik al iets langer maar ik had ze nog niet op mijn blog gezet en dat wou ik alsnog doen. Ik vind ze erg leuk, boy gaat nu al een paar jaar mee, maar ik kon ze alsnog niet laten liggen. Ik kocht zo voor 20 euro. 
De CĂ©line sweater kocht ik bij Lana’s in leiden voor 20 euro. Dit is ook zo’n trui die je overal op het internet ziet en aangezien het een koopje moest ik ook deze wel meenemen. 
Dat was weer een update over wat ik nieuw heb gekocht! Nog maals iedereen bedankt die me is gaan volgen de afgelopen twee wekend dat ik blog!
Liefs,
Nienke ♥

1 opmerking:

  1. Leuke blog! Ik volg je via GFC en bloglovin :) Volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...