4 december 2013

NEW IN: HOMIES SWEATER EN MAKE UP



Je ziet hem overal: de Homies sweater. Ik weet ook niet precies wat ik er nu zo leuk aan deze sweater vind, maar ik kon gewoon niet achterblijven. Ook ik moest hem hebben. Hij wordt verkocht op modemusthaves.com voor €49.95 en op themusthaves.nl voor €24,95 of €34,95. Ik wou de trui die verkocht wordt op modemusthaves (de twee sites verkopen twee verschillende truien). Maar €50,- voor een sweater vond ik best veel, dat moest goedkoper kunnen!


Een vriendin van mij is echt de ultimate budget shopper en zorgt ervoor er altijd goed uit te zien. De tip die ze mij laatst gaf was “betaal nooit de volle prijs voor een product.” Zelf ben ik vrij makkelijk wanneer het gaat om prijskaartjes, ik denk vaak: “Het kan gewoon echt niet goedkoper”. Na mijn college vanochtend ging ik even de winkelstraat in om wat kleding te scoren. En tot mijn grote verbazing wat kwam ik tegen in een klein winkeltje? De Homies sweater voor slechts €15,99. Je begrijpt nu wel dat ik deze echt niet kon laten hangen. Wat een koopje. Hij is dan wel in het wit in plaats van in het grijs maar dat vind ik niet erg, zelfs leuker. 
Ook ging ik nog even naar de kruidvat want daar hadden ze vandaag 1+1 gratis op alle make up. Dacht ik tenminste, bleek dat de actie alleen ‘s avonds was. Balen, maar aangezien ik vanavond nog college heb en dus dan niet meer naar de winkel kwam besloot ik toch de make up te kopen. Ik ging voor een pressed powder van Rimmel die ik al vaker heb gehad. Ik heb hem in de kleur 003 Peach Glow. De lipstick die ik heb gekocht is ook van Rimmel uit de Kate collectie. Ik heb de lipstick in de kleur 105 rouge a levres. Beiden kocht ik voor €10,- 
Ik denk dat ik nog wel een review schrijf over de lipstick. Nu ga ik me haasten naar mijn college!
Liefs,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...