6 december 2013

New In: Quilted Jacket



Hey allemaal,
Ik wou jullie allemaal weer even updaten met een leuke aankoop van mij. Al een tijdje zocht ik naar een nieuwe jas. In eerste instantie wou ik voor een bond jas gaan, deze wou ik al jaren hebben. Maar je hem deze winter eigenlijk overal ziet, was de lol er al weer af. Vandaag was ik in Groningen en liep ik tegen deze jas aan. Ze hadden hem ook nog in de kleuren zwart en beige. Ik besloot voor de groene te gaan. Ik vind het een erg leuke jas voor in de herfst/winter. Hebben jullie nog een jas gekocht of gaan jullie dag nog doen voor deze winter? Zo ja, voor wat voor een jas ben je gegaan?
Liefs,
Nienke
P.S. Nee mijn jas is niet nu al vies, het regende haha ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...