3 december 2013

Welkom op BeautyDash!


Welkom op BeautyDash.nl! 
Is het te vroeg om te beginnen over goede voornemens? Of maakt het allemaal niets uit aangezien de pepernoten ook inmiddels alweer een maand in de winkel liggen? Ik heb eigenlijk maar een goed voornemen en dat is meer gaan doen. 
Als ik ergens een lintje voor verdien dan is het wel voor het uitstellen van werk. De hoeveelheid planningen die ik heb gemaakt en vervolgens niet heb uitgevoerd is al een lange tijd niet meer op twee handen te tellen. Mijn geluk heb ik dan ook nog mee zitten, waardoor ik totaal niet word aangezet om echt te ondernemen. Zonder enige moeite heb ik mijn middelbare school traject doorgelopen en nu na 6 jaar heb ik ook nog eens zo’n leuk papiertje met “VWO-diploma” erop. Ook de aantallen excuses die ik heb gebruikt blijven zich maar opstapelen. “Ik begin morgen wel, ik begin volgende week, ik begin wel als ik wat ouder ben”. De excuusjes blijven zich opstapelen totdat ik ze allemaal al een keer heb gebruikt. Wat me dan brengt tot waar ik nu ben: excuusloos. Inmiddels studeer ik aan de Universiteit en begin ik te merken dat het maken van planningen (en ze dan ook uitvoeren) toch wel voordelen heeft. 
Aangezien wachten tot het nieuwe jaar met je goede voornemens eigenlijk nog een excuus is om dingen uit te stellen, begin ik vandaag. Daarom schrijf ik nu dit artikel.  Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik hoop dat er nog vele zullen volgen!
Liefs,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...