6 december 2013

Liebster award nominatie.


De Liebster Award, je ziet hem op blogs wel eens langskomen. Het is een award voor nieuwe blogs om meer bekendheid te krijgen. Erg leuk initiatief natuurlijk! Vandaag werd ik genomineerd door http://chantalligator.blogspot.nl/, super bedankt! 
Het hoort bij de nominatie dat je een aantal vragen beantwoord die door degene die jou heeft genomineerd heeft bedacht. De tien vragen voor mij waren:
1. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik denk ik mijn gedachtes en mening delen met de wereld op mijn eigen kleine stukje internet. Het schrijven van artikelen, maken van foto’s voor mijn blog en werken aan de layout, ik vind alles leuk! Maar het delen van mijn mening en daar dan reacties op krijgen vind ik denk ik het leukste. 
2. Wat maakt jouw blog anders dan alle andere blogs die bestaan?
Ik probeer mijn blog een echte persoonlijke touch te geven. Dus niet alleen make up reviews te doen, maar ook persoonlijke posts schrijven over hoe ik dingen zie en ervaar. Zelf vind ik dit ook altijd het leukste om te lezen op andere blogs dus daarom probeer ik dat zelf ook te doen. 
3. Als je drie huizen mocht hebben, waar zouden die staan?
Dit vind ik best een lastige vraag. Ik wil nog veel landen en steden bezoeken, zoalsJapan, de Verenigde Arabische Emiraten en Australië. Of ik daar echt een huis zou willen hebben? Dat weet ik niet. Mijn eerste huis zou ik graag in Amsterdam hebben, sowieso zou ik daar graag willen wonen. Mijn tweede huis zou ik plaatsen in Gold Coast, Australië, alleen door de afbeeldingen op google ben ik al verkocht. Bovendien lijkt Australië me een land met een goed economisch klimaat. Dan hou ik nog een huis over en ik heb geen idee waar ik die zou willen hebben. Ik hou mijn opties open.
4. Wat is je favoriete kledingstuk?
Ook deze vraag vind ik lastig, want ik heb niet echt een favoriet kledingstuk! 
5. Wat zou je doen met een miljoen?
Deze vraag vind ik daarentegen totaal niet lastig, met een miljoen zou ik een jaar de wereld rond reizen met mijn vriend en daarna een leuk appartement kopen in Amsterdam. 
6. welk verzorgingsproduct zou je nooit kwijt willen?
Mijn haar serum van Inecto uit de Pure Coconut serie. Dit is het fijnste haar serum dat ik ooit heb gebruikt, het maakt je haar echt zo super zacht en glanzend. Bovendien ruikt het ook nog eens heerlijk! Echt een aanrader. Over dit haar serum schrijf ik sowieso nog een artikeltje! 
7. Wat is je favoriete kledingwinkel?
Weer zo’n vraag die ik lastig vind. Ik ben echt slecht met favorieten, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de Zara. Daar vind ik altijd mooie items, wel vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal oké. Kledingstukken kosten vaak net 10 euro te veel als je het mij vraagt. Maar verder vind ik het een super leuke winkel. 
8. Welke muziek vind je het leukst? 
Ooit hoorde ik de quote van iemand uit een column: “Ik weet meer van hip hop dan mijn uiterlijk ooit zal doen verraden”. Deze quote zou ik ook zo geschreven kunnen hebben. Je zou het misschien niet op het eerste gezicht zeggen maar ik ben echt gek op rap muziek. Mijn muzieksmaak is erg breed maar rap blijft altijd mijn favoriete genre. 
9. Als je mocht kiezen welke trends er in de winkels zouden komen voor volgend jaar winter, welke zouden dat zijn?
Ik denk dat dat vooral de trends van dit jaar zijn, ik heb het over de grote jassen met pastel kleuren, zachte stoffen. De schotse ruiten, punkachtige en rock&roll details. Ook iets wat ik graag volgend jaar weer zou zien zijn de capes en poncho’s, ook al horen deze meer bij de herfst vind ik dit echt een leuke look!
10. Wat is je droombaan?
Later zou ik graag willen werken als juridisch adviseur in het internationale bedrijfsleven. Ook lijk het me altijd leuk om bij een tijdschrift te werken, of voor een lifestyle/mode site. 
11. Wat irriteert jou het meest wanneer je andere blogs leest?
Een slordige, saaie layout. Als ik een blog bezoek kijk ik altijd eerst naar de layout, daarna naar de posts. Ik kijk altijd naar of het eyecatching is, is het interessant. Dus wanneer iemand een lousy layout heeft, vind ik dit vervelend. 
Dat waren de 11 vragen die ik moest beantwoorden! 
Make sure you check out http://chantalligator.blogspot.nl/ , Chantal heeft een erg leuke blog! Nogmaals bedankt voor de nominatie. 
De elf vragen voor hen zijn:
1. Wie is jouw grootste fashion inspiratie?
2. Wat is je favoriete serie/tv show?
3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
4. Wat vind je het moeilijkste aan bloggen?
5. Met welke 3 woorden zou je je blog beschrijven?
6. Als je 1000 euro kreeg om beautyproducten te kopen, welke producten zou je kopen?
7. Welke snack of eten kun je echt niet zonder?
8. Wat is je favoriete trend van het moment?
9. Heb je een droom stad, zo ja welke stad is het?
10. Wat is je favoriete gadget?
11. Heb je een favoriet boek? Zo ja, welke en waarom? 
Hoop dat jullie het leuk vonden om deze 11 vragen en antwoorden van mij te lezen! 
Liefs,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...