4 december 2013

Waarom vriendschappen toch altijd verwateren..

"And I bet she told a million people that she’d stay in touchWell, all the little promises, they don’t mean much”
Deze lyrics van de Arctic Monkeys spreken ons allemaal denk ik wel aan. We hebben het allemaal wel eens gezegd: “We houden contact” of “We moeten echt nog een keertje afspreken”, maar uiteindelijk komt het er nooit van. Voor de zomer heb ik mijn diploma gehaald en ik merk nu al dat ik mijn vriendinnen van school nog erg weinig zie. Iedereen gaat iets anders doen en naar een andere stad. Super zonde eigenlijk dat dat je dan tegenhoudt om te blijven afspreken, maar toch komt er elke keer wat tussen. 
Gisteren hadden ik en mijn vriendinnen groep die eigenlijk al 2 jaar geleden uit elkaar is gevallen weer wat afgesproken. We zijn vooral uitklaar gevallen omdat iedereen een andere richting op ging, of naar een andere school. Maar ondanks dat wel elkaar allemaal al maanden niet hadden gezien, was het super gezellig. Echt leuk vind ik dat, dat ondanks dat je als groep al 2 jaar niet meer bij elkaar geweest, dat wanneer je dan wel weer bij elkaar bent het eigenlijk nog precies hetzelfde is als 2 jaar terug. Dat is wel een teken van goede vriendschap volgens mij. 
Het enige wat ons dan nu nog te doen staat is blijven afspreken… haha
Liefs,

Nienke

2 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat dat gebeurd, maar eigenlijk is het niet te voorkomen. Ik heb trouwens ieder weekend precies die trein van jouw foto haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik herken dit wel enorm. Laatst had ik ook eigenlijk vriendinnen van de basisschool weer gezien na 5 jaar, en al is iedereen enorm gegroeid er was nog wel echt een vriendschap.

    Maar zoals je al zei - nu nog contact houden haha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...